• Zoomseminaari
  • Lauantaina 8.5.2021 klo 10.00 – 13.30 yhdistys järjestää webinaarin Zoom –yhteyden kautta. Maksu (kts. ohje alempana) ja ilmoittautuminen tähän seminaariin 1.5. mennessä Tero Jokiselle sähköpostilla (terojokinen@outlook.com).Lauantaiseminaarin ohjelma: Muumitarinoiden psykodynamiikkaaKlo 10.00 – 11.30                FT, dos., yliopistonlehtori Joona Taipale: Entä jos peilistä ei näe itseään? Sosiaalisen olemassaolon ehdoista Näkymättömän lapsen tarinassa.klo 11.30 – 12.00                Tauko

klo 12.00 – 13.30                VTT, filosofian tutkijatohtori, Sanna Tirkkonen: Yksinäisyys teoksessa Muumipappa ja meri.

Seminaarin hinta on 60 euroa. Osallistumismaksu maksetaan Turun Psykoterapiayhdistyksen tilille OP-Turku FI41 5711 6150 0378 99 huhtikuun loppuun mennessä. Laskutuskäytäntöä ei ole. Yhdistyksen Y-tunnus on 1104867-5. Merkitse maksun viestiin osallistujan nimi.

Maksun lisäksi ilmoittaudu Tero Jokiselle (terojokinen@outlook.com) ja ilmoita sähköpostiosoite, johon liittymislinkki lähetetään. Linkki lähetetään perjantaina 7.5.

Seminaariin on mahdollista liittyä lauantaina klo 9.30 alkaen. Ruuhkan välttämiseksi toivomme että liityt hyvissä ajoin ennen ohjelman alkua.

Muita koulutuksia: Turun Psykoterapiayhdistys ja Psykodynaaminen psykoterapia ry suunnittelevat psykoterapeuttikoulutuksen järjestämistä Turussa. Koulutus on kaavailtu alkavaksi kevätlukukaudella 2022.